/ Videos /

Världens gulligaste video.

Att jag älskar undulater är förmodligen ingen nyhet för många av er. Jag har ju själv två små pippisar, Teddy och Freddy. Den ena fyller faktiskt 13 år i år, vilket är en lång livslängd för en liten undulat. En riktig kämpe! Iallafall, jag sökte på "budgie" på YouTube för att se om det fanns något sött och jag _LITERALLY_ hittade den sötaste videon jag någonsin sett. Det är en undulat som balanserar på en tennisboll, jätteduktig och söt. KIKA IN DEN!!!!!
  
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

Men åh, brukar du se disco the parakeet? Jag har själv tre stycken och älskar att se på youtubeklipp om sådana :)

Svar: Jaaa har sett honom :D Ååååh mysigt!
Allie / Anything Alice

#2 / / Lanek- nördig scene/emo-blogg:

Fy vad söt!!! Själv har jag en kakadua :)

Svar: JAAA Visst var han! :'D åååh vad gosigt
Allie / Anything Alice