/ Ordinary /

Nytt på bloggen:

Näpp, jag kunde inte hålla mig till imorgon. Ny header och ny bakgrund! Bilden i menyn ska ändras den med. Jag är himla himla nöjd faktiskt. Headern är färgstark, medan bakgrunden är lite mer ljus och fin. Det här blev väl toppenbra detta?! :') Egentligen ville jag inte ha någon text alls, utan enbart bilden så som den är, men det kändes lite väl opersonligt för att vara mig. Men vi får väl se! Ni vet väl hur jag är med design, ehehee.
 
 
Fotograf: Jessica Svensson
#1 / / Jessica :

Åh vad bra att du blev nöjd :***

Svar: :*:*:*
Allie / Anything Alice

#2 / / nejja:

ditt hååår

Svar: <3<3
Allie / Anything Alice

#3 / / Cookiecat - Rödhårig gamerbrud:

Skulle vara kul att få se resten av bilderna från fotograferingen, kommer de läggas upp på bloggen? :3

Svar: Åh vad skoj att du vill det :'D Ja, jag kommer lägga upp lite bilder titt som tätt från fotograferingen, men vill du ha dem alla i ett inlägg? :')
Allie / Anything Alice

#4 / / Julia - En träningsblogg. :

WOW! Riktigt fin header!

Ha en bra dag, kram!

Svar: Tack som faaasen! :D Tack detsamma!
Allie / Anything Alice

#5 / / Cookiecat - Rödhårig gamerbrud:

Bildbomb eller en då och då funkar båda c:

Svar: Superbra!
Allie / Anything Alice

#6 / / Sam:

Vad nice det blev!!

Svar: Jaaa taaack :D:D
Allie / Anything Alice