/ Cosmetics / New in: /

Ny sminkpalett.

 För någon månad sedan beställde jag en ny sminkpalett från Ebay. Pigmentet var faktiskt helt okej, men grejen är såhär: har du en grym ögonskuggsprimer så kan du ta i princip vilken ögonskugga från vilket märke som helst och få det att se superfab ut! Hur grymt? En primer förstärker ju pigmenten, samtidigt som den motverkar att skuggan "creasar" sig, och lägger sig i veck. Superbra med andra ord. Jag använder en från Urban Decay

WOAH, nu kom vi in på andra spår. Jag klickade iallafall hem denna paletten för någon månad sedan, och den kom nu. Den är hur fin som helst! Perfekta färger. 13 matta, och 2 fina skimriga. Lovely! Längtar tills jag får testa den imorgon. Denna kostade typ 30 spänn, helt sjukt värt ju!
 
#1 / / Frida :

Jag började läsa din blogg när du blev veckanblogg hos Keela, din är min favorit blogg. Älskar allt du skriver om sminket, musiken, kläderna allt är helt i min smak, ditt hår och din tatto är bara amazing. Jag älskar att du svarar och lyssnar på dina läsare, det är så kul att du gör det tillskillnad från många andra. Tycker du är en go person och ville bara att du ska veta att jag älskar din blogg :3

Svar: Ååååh vad glad jag bliiiir! :D:D:D Tack som fan<3
Allie / Anything Alice

#2 / / Frida :

Jag började läsa din blogg när du blev veckanblogg hos Keela, din är min favorit blogg. Älskar allt du skriver om sminket, musiken, kläderna allt är helt i min smak, ditt hår och din tatto är bara amazing. Jag älskar att du svarar och lyssnar på dina läsare, det är så kul att du gör det tillskillnad från många andra. Tycker du är en go person och ville bara att du ska veta att jag älskar din blogg :3

#3 / / Frida :

Jag började läsa din blogg när du blev veckanblogg hos Keela, din är min favorit blogg. Älskar allt du skriver om sminket, musiken, kläderna allt är helt i min smak, ditt hår och din tatto är bara amazing. Jag älskar att du svarar och lyssnar på dina läsare, det är så kul att du gör det tillskillnad från många andra. Tycker du är en go person och ville bara att du ska veta att jag älskar din blogg :3

#4 / / Anonym:

Din är min favorit blogg. Älskar allt du skriver om sminket, musiken, kläderna allt är helt i min smak, ditt hår och din tatto är bara amazing. Jag älskar att du svarar och lyssnar på dina läsare, det är så kul att du gör det tillskillnad från många andra. Tycker du är en go person och ville bara att du ska veta att jag älskar din blogg :3

Svar: Jag svarade på denna kommentaren, du råkade nog skicka två, hihi! :') TACKTACKTACK FINIS
Allie / Anything Alice

#5 / / Emelie - Hobbyfotograf i Uppsala:

Lägg upp länk? Behöver lite nya ögonskuggspaletter :D

Svar: Absolut :D! http://www.ebay.com/itm/261379573709?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Allie / Anything Alice

#6 / / Moa:

Smink tutorial med denna kanske? :)

Svar: Absolut! :D
Allie / Anything Alice

#7 / / Cookiecat - Rödhårig gamerbrud:

Åh vad fina färger! Kan du lägga upp länken tror du? :D

Svar: Tack! :D Jo absolut, här är länken: http://www.ebay.com/itm/261379573709?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Allie / Anything Alice

#8 / / Frida:

Alltså din blogg är min favorit är blogg. Älskar allt du skriver om sminket, musiken och kläderna är i min smak :D ditt hår och din tattoo är helt underbara! jag älskar att du lyssnar och svarar på det dina läsare skriver, det är så kul att du gör det till skillnad från många andra. Du är en så go person tummen upp :3

Svar: Vad glad jag blir! :'D Tack så otroligt mycket fina du. Du gjorde min morgon nu, finis. Hohoho! Tacktack!!! :'D
Allie / Anything Alice

#9 / / Isabell Andersson:

Underbara färger i paletten!

Svar: Verkligen :D
Allie / Anything Alice

#10 / / Linn:

Vilken fin blogg du har!

Hoppas ögonskuggorna är bra :D

Svar: ÅH TACK! ja, dem var riktigt bra faktiskt :D:D
Allie / Anything Alice

#11 / / Sofie:

Så fin!

Svar: :'DD
Allie / Anything Alice

#12 / / Anna:

Men åh vad fint!! :o
Vill också ha nytt haha.. men kan typ inte köpa online för jag har inget sånt kort, snyft. Är väl lika bra kanske. ;D

Svar: Hihi ja, tack :D Men åh vad synd :< Ja, du, det ska du nästan vara glad för, spenderas FÖR mycket pengar på Ebay känner jag hahah!
Allie / Anything Alice

#13 / / Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ gärna frågor så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

#14 / / therese:

Riktigt snygga färger!

Svar: verkligen :D:D
Allie / Anything Alice

#15 / / Cathrine Forsell:

Så sjukt billigt! Jag brukar köpa grejer från aliexpress o det känns ju nästan som det är olagligt billigt ;)

Svar: JA stört billigt! Ja, har hört lite om det med :D verkligen! Nästan gratis!
Allie / Anything Alice

#16 / / Elin Bjurek:

Har också beställt en palett från ebay men vill ha en med fler matta färger. Denna ser ju riktigt bra ut, kan du inte skicka en länk till mig? :)

Svar: Ja, 13 matta och 2 skimriga :D LÄNK: http://www.ebay.com/itm/261379573709?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Allie / Anything Alice

#17 / / leonor broberg:

snygg

Svar: Ja!
Allie / Anything Alice

#18 / / Alice:

Åh vill också ha! :)

Svar: Den är riktigt grym! :')
Allie / Anything Alice

#19 / / ida:

låter som en riktigt super primer

Svar: Den är GRYM!
Allie / Anything Alice

#20 / / Emelie - Hobbyfotograf i Uppsala:

Tack! Du är extremt snygg btw! :D

Svar: Åh tack fina du :D
Allie / Anything Alice