/ New in: /

New in: Some goodies.

Jag hann även med en snabbis på Frölunda Torg idag, och fick med mig lite saker hem. En ögonbrynspenna från Anastasia, Brow Wiz! Jag har hört otroligt mycket bra om denna, så det blir spännande att testa. Det är helt enkelt en ögonbrynspenna som är riktigt smal och tunn och ger precis applikation. Sedan köpte jag även en kajal till vattenlinjen, då den börjar ta slut. Jag har hittils inte hittat någon som håller hela dagen, utan försvinner efter bara någon timme. Denna från Isadora heter "Inliner" och är tydligen till för just vattenlinjen. Så får se hur denna funkar!

En navelpiercing som jag hade beställt från Ebay trillade också ner i brevlådan idag. Alltid trevligt!
 
 
 
#1 / / emilia:

vart hittade du brow wiz'en? vill också jätte gärna testa den!

Svar: den hittade jag på kicks :D men jag har även sett den på åhlens city!
Allie / Anything Alice

#2 / / Madeleine:

har en inliner kajal fast viit från isadora :D & det funkar perffff!

Svar: ååååh vad bra, sitter den hela dagen? :D
Allie / Anything Alice

#3 / / jossie:

Om du tar kajal på vattenlinjen och sen tar ögonskugga på kajalen så håller det hela dagen. Är det enda som funkat för mig (:

Svar: Jag har testat det där, men det funkar inte.. sen känns det så omständigt också. Kan inte bara en kajal räcka liksom? ):
Allie / Anything Alice

#4 / / Anonym:

http://www.cherryculture.com/cosmetics/makeup/l.a.-girl/la-girl-endless-auto-eye-pencil/17533&cat=265&page=1
Den tycker jag är bra, håller hela dagen för mig även om ögonen rinner

Svar: Åhhh tack så jättemycket för tipset :D!
Allie / Anything Alice

#5 / / Demonia - Alternativ Blogg:

Jag hade exakt samma problem med kajal. Men sen började jag att använda gel liner på vattenlinjen och tog på lite ögonskugga så att det "fastnar". Då sitter det flera timmar för mig utan problem! :)

Svar: ÅHHH bra tips!
Allie / Anything Alice

#6 / / Matilda:

Åh kan du skriva om ögonbrynspennan sen när du testat den några gånger? Himla sugen på att köpa en då jag använder h&ms haha..

Svar: Det kan jag absolut göra :D
Allie / Anything Alice

#7 / / LORISSA LOVEBOMB:

Så himla mycket fint :D Jag har en beställning med lite olika saker som väntar mig på ICA :D