/ Ordinary /

Namnamnam.

Jag lyckades faktiskt få till mina våfflor lite frasigare denna gången, lät dem vara på järnet lite längre bara, vilket är rätt logiskt. Ehehe. Sjukt gott var det iallafall! Innan jag gjorde våfflor åt mig och min lillebror var jag ute och gick runt Sisjön med Marie, sjuuukt hurtiga, men det är faktiskt rätt läskigt där när det är mörkt. Det är inga lampor runt sjön.. Himla synd. Vi får köpa pannlampor, hahaha! Finfint.

Det bästa är att man inte behöver ha samma topping på hela våfflan, utan kan variera superfint. NOMNOM.
 
anythingalice / nutella / våffeldagen / våffeljärn / våfflor
#1 / / Anonym:

ÅH nutella på våfflor, att man inte testat det förr!

Svar: Du har absolut missat något stort, DET ÄR UNDERBART!!! TESTA!
Allie / Anything Alice

#2 / / jessy:

Åhgud, blev rätt sugen nu alltså haha! :D

Svar: Sååå gott :')
Allie / Anything Alice