/ My style/shopping/outfits /

Look of the day.

 
Tröja från Rebel8, mössa från Ebay och ett par svarta jeans med hål på knäna från Gina Tricot. Till det mina nya, röda sneakers från Lakai. LAAAAVILAAAAV.
#1 / / Madeleine:

fina du

Svar: åh tack <3
Allie / Anything Alice

#2 / / Moa:

Holy crap vad fin du är döör! du inspirerar mig verkligen helatiden så himla mycket med din stil du är en av mina favoritbloggare <3

Svar: Awww vad glaaad jag blev nu, åh fina du. Tack så sjukt mycket <3 Vad roligt att du gillar min blogg!!! TACKTACK!
Allie / Anything Alice

#3 / / Frida:

åh va fin du är c:
kan inte du fixa en sådan "äldre inlägg"s grej längst ner?Det hade vart super bra :3

Svar: Taaack :D Jo jag har försökt fixa detta hur länge som helst, fortsätter kämpa..!
Allie / Anything Alice

#4 / / Emma! ^^:

coola bilder, så snygg! :D

Svar: tack så jättemycket :D:D
Allie / Anything Alice

#5 / / LORISSA LOVEBOMB:

du ser fantastisk ut :D

Svar: åhhh tack!
Allie / Anything Alice

#6 / / Mikaela:

Snygg!!
Kan du inte göra en video om hur du har sett ut de senaste åren? :D

Svar: jo absolut:D:D
Allie / Anything Alice