/ Ordinary /

I WANT THIS:

#1 / / Sam:

Så fint!

Svar: Taaack :'D VILL HA
Allie / Anything Alice

#2 / / Emelie:

Jag har medusa! Det är snyggt asså :)

Svar: Ja det är svinfint!
Allie / Anything Alice

#3 / / Lisa :

skulle vara ursnyggt! :)

Svar: IIIH :D
Allie / Anything Alice

#4 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Snygg du är! Men ja det är snyggt med medusa, har funderat lite på det men funderar på ifall det blir för mycket skrot i ansiktet för mig då.

Svar: Taaack :D Äsch, det är fint med piercingar!
Allie / Anything Alice

#5 / / Elina:

Har också medusa :) Skitsnyggt på dig!!

Svar: Åh grymt! TACK!
Allie / Anything Alice

#6 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Freking love the red hair! dock så vill jag själv färga mitt hår silver lila! grymt snyggt! :D

Svar: Taaack :D:D Jaaa silverlila är galet fint :D go for it!
Allie / Anything Alice

#7 / / smarre:

Jag har ju både labret och medusa, trivs superbra i det :D Du skulle säkert passa as bra i det då du är mycket mer babe:ig än mig!

Svar: Det är svinsnyggt! MEN AW du är jättefin i det ju!!!!
Allie / Anything Alice

#8 / / Lilly:

Hårfärgerna eller vad menar du?

Svar: Piercingen i överläppen haha :D
Allie / Anything Alice