/ Ordinary /

Yesterday in text and pictures.

Jag hade en riktigt mysig lördag igår faktiskt! Jag mötte upp Nilla i Angered för att hänga med henne när hon skulle sätta in nya extensions. Tess som gör löshåret (VÄRLDENS BÄSTA) har sötaste hunden också, som jag satt och kelade med under tiden. Han somnade i mitt knä, en jättefin chihuahua är han. Gose! Efter ca 3 timmar var vi färdiga och vi åkte till en pizzarestaurang i Angered och käkade pizza. Finner inga ord för hur stor och god den var, helt fullproppade med fyllning också. Nomnomnom! Sen kom världens bästa kille och hämtade mig, så åkte vi hem till honom och gosade. Vi gosade med hans vovvar också! Ih 
 
#1 / / linnea:

Vad fint det blev , O villken pizza ser as gott ut vart är det?😍😍😍

Svar: Visst blev det :D:D "Bordet" heter det, i Angered Centrum! DEN VAR ASGOD
Allie / Anything Alice