/ Ordinary /

En lycklig tisdag.


Imorse var jag hos tandläkaren och fick världens bästa besked. Den 21e maj ska jag ta ut min tandställning! Så därför har min dag varit helt otroligt lycklig. Det är ungefär bara två månader kvar! Och det kommer gå så himla fort. Ikväll ska jag och Anton ut och äta på restaurang, sååå mys! 

Jag mötte Alexandra på Marklandsgatan imorse, och hade sån fruktansvärd skoskav. Jag hade ingen aning om hur jag skulle överleva dagen, men så står hon där och säger att hon har med sig skoskavsplåster med sig. Lyckan<3<3 Min räddare i nöden. Så nu lever jag och kan gå!
 
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

Åh så hemskt det är med sådan skoskav!! Tur att du hade en ängel som räddade ^^

Svar: JAAA fyyy )): en riktig ängel, ja! <3
Allie / Anything Alice

#2 / / :):

Hur länge har du haft din tandställning? :)

Svar: Sen september 2012! :)
Allie / Anything Alice