/ Ordinary /

Another bloody monday.

Som ni ser så har jag fixat om lite här på bloggen, jag har lagt till en rubrik! Istället för att göra alla mina rubriker i Photoshop ville jag lägga till en automatisk. Med tanke på att jag annars är helt bunden till Photoshop för att ens kunna skriva ett inlägg, not so nice. Så jag la till en! Är inte helt 100% nöjd, men ska se vad jag kan göra. Det får vara såhär ett tag iallafall, vad tycker ni? :') Jag tycker iallafall att det ska vara sjukt skönt att inte vara så bunden till PS för att göra rubriker/inlägg... Jag kommer dock självklart fortsätta göra fina rubriker i PS, då jag har tid.

Jag känner mig förövrigt riktigt intellektuell i mina glasögon.
Jag fick hem dem från Ebay förra veckan! Riktigt fräsiga. Idag har jag hunnit sola, dragit en mini-shoppingtur på Frölunda (inlägg kommer) och ätit pizza. Jag kan nästan inte komma på ett bättre sätt att spendera sin måndag på!
 
#1 / / Madeleine:

ååå saknar göteborg så mycket när du pratar om frölunda torg ahah

Svar: haha awww förstår det!
Allie / Anything Alice

#2 / / Lilly:

Men shit! Har du också skaffat brunt hår nu? :o Verkar som att den nya alternativa trenden är att gå från rött/lila/rosa till brunt nu. xD Härligt!

Svar: Vet inte vem mer som gått från rött till brunt haha :) tackar!
Allie / Anything Alice

#3 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

snyggt :)

Svar: Tackar!
Allie / Anything Alice

#4 / / LORISSA LOVEBOMB:

Du ser strålande ut!! :D

Svar: Taaack :D!
Allie / Anything Alice