/ Cosmetics /

A result of boredom: Slingat håret.


Jag fick sluta tidigare än vad jag egentligen skulle göra idag (gör det imorgon med, YES),
och så på väg hem så svängde jag bara förbi Hemköp fort och fick med mig ett slingpaket. Varför köper jag ens grejer när jag är svinpank, och sparar till Bråvalla??? ingen vet. Slängde iallafall i lite här och där i håret & det ljusades upp lite. Hade behövt ett paket till, men whatever! Ska nog ljusa upp det lite mer med slingor lite längre fram inför sommaren :') Eller så blir jag rödhårig. EHHEE. Nej, det får vänta lite.
 
#1 / / Nilla:

TJUSIGT

Svar: TACK NILZZZZ
Allie / Anything Alice

#2 / / Cookiecat - Rödhårig gamerbrud:

Snyggt! :D

Svar: Tacktack :D
Allie / Anything Alice

#3 / / Moa:

Skit snyggt!

Svar: Tackar :D:D
Allie / Anything Alice