/ Ordinary /

Sugen på mer gadds...

JAG ÄR SÅ OERHÖRT SUGEN PÅ ATT GADDA MIG MER. Det kände jag så fort jag gick ur tatueringsstudion i november förra året, då jag gjorde min första.. Helt galet vad jag cravear tattoos just nu. Jag vet precis vad jag ska ha, var och hur. Det enda som saknas är pengar! Men jag håller på att söka lite extrajobb just nu, håller tummarna. Hade blivit så lycklig om jag kunde få ett jobb. Jobb = more tattoos = happier. Haha, typ så! 

Tänkte bjuda på en video från när jag tatuerade mig sist. Jag gjorde min tattoo hos Danne på Gothia Ink! :') Då Nilla spelade in denna videon gjorde det så oerhört ont. Jag tyckte att färgen gjorde ondast att tatuera. Jag skulle nog inte ens kalla det för smärta att tatuera in linjerna, inte för mig iallafall...

Har du några tatueringar? Skriv isåfall gärna en kommentar vad du har, var och om du tyckte det gjorde ont. :')
 
#1 / / Anonym:

jag har en korv på foten

Svar: Hahaha <3333
Allie / Anything Alice

#2 / / Jennie:

Jag har två tatueringar. En ängel på handleden och den gjorde inte jätte ont och tre rosor på sidan av magen över revbenen och den gjorde väldigt ont. Vill oxå ha fler taueringar.

Svar: Åh vad roligt! Låter jättefint :')
Allie / Anything Alice

#3 / / Blubb Svensson:

Har man gjort en så är man sedan helt fast.
Har 38 st hittills på bröstkorgen, halsen, huvudet, ansiktet, benen, fötterna, magen, skuldran, handleden, överarmarna. Hals/huvud/ansikte har varit det smärtfriaste jag kört medans fötterna har varit det absolut smärtsammaste någonsin. Längtar tills jag kan börja gadda mig på nytt igen. :)

Svar: JA precis så är det...Åhhhh är så himla avundsjuk. Vad underbart att vara så fylld med tattoos! usch, kan tänka mig det. Så "benigt" det är på fötterna, herregud... ja!
Allie / Anything Alice

#4 / / sugarsin:

Jag har faktiskt inga.. jag vill haaa! :D

Svar: Du borde skaffa om du verkligen vill ha! sååå fint :')
Allie / Anything Alice

#5 / / Cookie :

det är "problemet" när man väll har börjat med att gadda sig man vill bara ha fler och fler och fler och fler haha :)

Svar: Haha verkligen, helt värdelöst! :') Fast underbart med tatueringar!
Allie / Anything Alice

#6 / / Josefine Anerland:

Jag har en fågeltatuering på "utsidan" av underarmen, det är 6st svalor. Den tyckte jag inte gjorde speciellt ont att göra, det vibrerade i armen typ. Kändes litegrann längst ner mot handleden.

Sedan har jag "Once upon a time" intatuerat på höften, den gjorde rätt så ont, i alla fall när han tatuerade det som nästan hamna på ryggen (nervcentret) och sedan det som hamnade typ på höftbenet gjorde rätt ont!

Vill ha FLEEER

Svar: ÅÅÅH dina är så fina!!!! Kan tänka mig att det gör ont på höftbenet, uuuh!!!
Allie / Anything Alice

#7 / / Milina Salihodzic:

Åh vill oxå tatuera mig! Måste göra det så fort jag får möjligheten :)

Svar: Jaaa gör det, det är så fint! :D
Allie / Anything Alice

#8 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Funderar på att tatuera revbenen/magen till hösten om jag har råd, det lär ju gå några tusenlappar på en sån stor tatuering. :)

#9 / / Johanna:

Har spiralhjärtat från Marilyn Manson's album Eat me Drink me i nacken. Det kändes ju, men skulle inte vilja påstå att det gjorde så särskilt ont. Dock är det den enda jag har för tillfället men har planer på 3-5 till! Har också ont om pengar så får nog vänta ett tar innan det blir av :(

#10 / / Emma:

åh tatueringar är som en drog! Har en hel sleeve på högerarmen samt en gaddning över ena foten. Tycker inte att det har gjort speciellt ont någonstans, men foten är ändå stället som jag aldrig skulle göra igen. Klarar inte av känslan av att det slår emot benen >.<

#11 / / karin:

Jag har en tatuering på överarmen, en gitarr med vingar, lite rosor o grejer! Jag tror jag tyckte linjerna var värst... men det skiljer ju sig beroende på vart på kroppen man tatuerar sig o vad man har för smärtgräns! Nästa gadd blir nog en på foten, eller chestpiece, AJAJ..... C:
Din tatuering är jätte fin, jag gillar stilen somfan!

#12 / / LORISSA LOVEBOMB:

Jag har en old school-tatuering på höger överarm. Och nej, det gjorde inte särskilt ont.

#13 / / Jerhler :

Jaa man blir ju sugen så fort man kommer ifrån studion... Jag har en Tors hammare på ena överarmen / axeln och en blomma under /mellan brösten, och så ska jag tatuera mig igen på lördag! :D

Svar: Haha det är verkligen så :D åh det låter fint! ÅÅÅH FUSKIGT, hoppas du blir nöjd
Allie / Anything Alice

#14 / / Jennie studerar i Los Angeles:

knölen på handleden, FYFAN!

Svar: HAHAHA åh fy kan tänka mig det
Allie / Anything Alice

#15 / / melinda ♥:

Haha jag tycker linjerna gör ondare än färgen.. :o
men ondast gjorde min på revbenen, magen, och på insidan av överarmen ;/

Svar: Jaså? :o usch jag dog verkligen på färgen, hahaha. Åh det förstår jag shit..
Allie / Anything Alice