/ Ordinary /

Söndagsmys.

Jag har hållt på sen 13 idag med mitt hår... det blev GRÖNT. Skulle färga ljusbrunt, och då är det väldigt lätt att det blir just grönt. Så jag fick åka ner en gång till och köpa brun färg. Fortfarande grönt. Men sedan, fick jag ett asbra tips! Jag blandade askorbinsyra med vatten och la i håret, och då försvann det! Ska köra en till kur imorgon då jag missade på vissa ställen. SKITBRA! Ni får bild på håret imorgon.

Nu ligger jag och Marie på sängen och ska snart dra oss till köket! Vi ska baaaaka. Och kanske kolla någon film, hon ska nana här idag! :') Hoppas att ni får en grym söndagskväll nu, såååå skönt!
 
#1 / / s i m o n e [photography]:

ett tips om du ska färga håret brunt från blondt är att köpa en brunfärg med röda pigment i för då blir det inte grönt :)