/ Ordinary /

Pizza-mys.

Jag har haft ett par asbra dagar faktiskt, men jag har tyvärr inte hunnit blogga... igår följde jag med Anton en stund när han fixade lite med sin bil, därefter åkte vi och åt pizza (). Senare på kvällen drog vi på en spelning med Nilla och drog sedan till en fest/musikvideoinspelning. Rätt kul och udda var det, faktiskt! Intressant! Var med i scen, och säkert fler då jag inte märkte. Hur kul?! Längtar tills videon är klar.

Idag fick jag pizza av mormor, världens bästa. Har hunnit ta en dusch och ligger just nu i min säng och försöker bli varm. JAG ÄR ISKALL!!! Det är här jag ska spendera min lördagskväll faktiskt, rätt mysigt må jag säga.
 
#1 / / Nilla:

Asså pizzan, jag dör

Svar: jaaaaaa avlider
Allie / Anything Alice

#2 / / Jonna:

Nu är det tjatiga jag igen. Men su har väll inte glömt videon jag ville se med alla tröjor!:)

Svar: Jag har inte glömt det, förlåt! Har bara haft mycket :)
Allie / Anything Alice

#3 / / Anonym:

Åh, har också köpt en liknande sån till min navel (: