/ Ordinary /

Nya extensions! (BILDER)


ÅHÅ, ni anar inte hur skönt och underbart det är att ha helt nya extensions. Jag behandlade tyvärr inte mina förra så bra. Ni vet ju hur mycket jag färgade och blekte på dem! NOT GOOD. Men ska ta hand om dessa mer. Är så lycklig över att ha tjockt och superlångt hår igen. Hur skönt som helst! JAg längtar dock tills jag får tvätta håret imorgon, då mitt egna hår & löshåret kommer smälta ihop. Nu hänger mest håret bara där, haha!

Det tog ett bra tag idag, då vi även tog ut mina gamla slingor. Var där vid 15:00, och åkte väl därifrån vid ca 18:40. Jag har världens bästa frisör som sätter in mina extensions. Vi satt och pratade om Rapunzel's Shine Drops, så tar hon fram en helt oanvänd flaska och ger mig! Blev helt överlycklig, har verkligen velat testa dem länge. Fick även ett par fina, naturliga lösögonfransar! Wieeee. 

Är du intresserad av att skaffa billiga extensions med hår från Rapunzel of Sweden? Mejla mig på [email protected] (JA, med tre "s"!) Mitt set med hår (150 slingor, 60 cm långt) kostar för mig 2000:-. Mejla mig för att få kontaktuppgifter till Tess!
 
 
 


#1 / / jenny:

Ohhh så fint 😍😍😍😍

Svar: iiiih tack!
Allie / Anything Alice

#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

det ser ju sååå bra ut!

Svar: hihi tack!!!
Allie / Anything Alice

#3 / / johan:

YAAAAS WORK BITCH! fan vad snyggt, och billigt hallåååå!?!?!?!
Är slingorna blonda eller är de också ombréade?

Svar: JAAAA SÅ JÄVLA BILLIGT! TACK!!!Dom är helblonda nu, jag ska färga botten på dem bara om ett tag!
Allie / Anything Alice

#4 / / johan:

ÅHHHH, du skulle ha tagit en bild när alla extensions var ur, sååå nyfiken på hur det ser ut!

#5 / / Frida:

DRÖMHÅRET, srsly. Uuh så fint tjejen <3

Svar: ÅH vad glad jag blir! Tack finis <3
Allie / Anything Alice

#6 / / Sofie Hedman:

Riktigt snyggt! :)
KRAM

Svar: Tackar! :D
Allie / Anything Alice

#7 / / foodbysandra.blo.gg:

Snyggt :D

Svar: Taaackar! :D
Allie / Anything Alice

#8 / / melinda :

Men åh vad fint! :o

Svar: Hihi åhhh tack du! :D:D
Allie / Anything Alice