/ Cosmetics / New in: /

New in: Nail polish.

Jag var en snabbis med mamma på Frölunda Torg och fick med mig ett grymt fint nagellack från H&M som jag velat ha en evighet.. Underbart är det & heter Did I Tell You? Just look at it... Dör varje gång. ♥
 
Bilderna ger dock tyvärr ingen rättvisa, så synd.. det är svårt att förklara hur det ser ut men det är mer "djup" i det i verkligheten.. Inte lika platt som det ser ut på bilderna. Lööööv it!
 
 
#1 / / Sofie Hedman':

Riktigt snyggt!:)
KRAM

Svar: Visst är det :D KRAM!
Allie / Anything Alice

#2 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Grymt snyggt:D

#3 / / Kimmey ~ Kung varje dag:

Snyggt! :)

#4 / / Sanna:

Kan du inte snälla lägga upp bild på hur det ser ut när det sitter på? Har funderat på att köpa den färgen ett tag men har inte varit helt säker pgr av att jag inte vetat hur det ser ut på ):

Svar: Lägg till mig på Facebook, eller skriv, Alice Johanna Nilsson så skickar jag en bild :D
Allie / Anything Alice