/ Cosmetics / Videos /

Min morgonrutin - VIDEO.

 
Här kommer min morgonrutin! Det var första gången jag gjorde en voiceover, så don't be too judgemental. Haha, låter lite sådär nu i efterhand men what to do. Jag ska börja bli lite mer aktiv på YouTube nu tänkte jag!

And also, glöm inte att prenumerera på min kanal för då får ni se alla mina videos innan alla andra. MOAHAHA. Hur grymt? Ni kan även se alla mina andra videos samtidigt! Grymt.
 
 
#1 / / Johanna:

Skulle du kunna göra en video där du visar steg för steg hur du fyller i dina ögonbryn, vilka produkter du använder osv? :)

Svar: Det kan jag fixa! :D Eventuellt redan på fredag!!!
Allie / Anything Alice

#2 / / Sofie:

Åh vad fin du är! :)
Skulle vara kul om du gjorde en "follow me around"-video. :))

Svar: Jag har ju gjort "En snabbtitt ur våra liv" videos med Nilla, där vi visar lite av vad vi gör under en dag. Har du sett dessa? :D
Allie / Anything Alice

#3 / / Alma:

Vart har du redigerat videon i för program? :D

Svar: Jag redigerar videos i iMovie :D
Allie / Anything Alice

#4 / / Emilia:

Du får gärna visa hur du lockar ditt hår med plattången. Jag har ett sätt att göra, men det kanske finns flera?

Svar: Det kan jag absolut fixa! :D
Allie / Anything Alice

#5 / / Sofie:

sv: Hittade dom nyss och kollade på dom! :D

Svar: Vad skoj!
Allie / Anything Alice

#6 / / johan:

Guuuu hur hinner du allt? när jag gick i skolan så vaknade jag, kasta på mig kläder, stressåt, stressfixade håret och sprang till bussen haha

Svar: går bara upp ca 1 timme o 15 min innan jag ska ta bussen :D jahahaha!
Allie / Anything Alice

#7 / / Emma:

Vad är det för plattång du har? :D

Svar: Ga.MA Cp1 tror jag den heter :D SVINGRYM!!!!!
Allie / Anything Alice

#8 / / Josefine Anerland:

Säger som ovanstående!
- Locka håret video
- Gärna tagvideos (kolla inspiration från youtube)
- Ögonbrynsvideo
- Follow me around (kanske utomhus o i skolan osv?)
- Housetour?

Svar: ABSOLUT! housetour, jag ska få färdigt mitt rum innan jag kan göra en sådan :D absolut ska försöka fixa det andra! TACK <3
Allie / Anything Alice

#9 / / Alexxz:

Kul att se faktiskt! ^^ och du låter som en så härlig göteborgare! Underbart :D

Svar: Vad kul att höra! :D Hahaha aw, tycker själv att jag inte har någon dialekt men så är det väl alltid :D
Allie / Anything Alice

#10 / / Anonym:

Jag skulle också vilja se när du fixar håret med plattången :)
Du är super snygg Alice! :D <3

Svar: Det har jag nu fixat :D TACK SÅ MYCKET FINA DU <3
Allie / Anything Alice

#11 / / angelica bengtsson:

Bra video och så fin du är!!! :)

Svar: Åhhh tack!
Allie / Anything Alice

#12 / / Linn:

Vad snygg du är!

Svar: tack fina duuu!
Allie / Anything Alice

#13 / / Alinde:

Shiit va vad ditt hår är fint, passar diig! :D :D och intressant blogg :)

Svar: Vad glad jag bliiiiir! ;') tack så jättemycket!
Allie / Anything Alice

#14 / / Tommy:

du vet att det finns locktångar va xD
filma när du åker långboard :)

Svar: Blir finare med plattänger :)!
Allie / Anything Alice

#15 / / Joy Wagner:

Härliga bilder!

Intresserad av som finns i huvudet på en frisör och Fransextesionist? kika gärna in på www.msjoywagner.blogg.se
Skriver om allt från min vardag till min svaghet för skönhetsingrepp.

Massor av kärlek.

#16 / / Emelie - Hobbyfotograf i Uppsala:

Jag skulle jättegärna vilja se hur du gör lockar med din plattång i en mer detaljerad video. Sen undrar jag också vart du köpt din väska som man ser en snabbis i videon, supersnygg!

Svar: Jag lägger upp min nygjorda locka håret-video imorgon! Så kika in dååå :') min leopard ryggsäck är från Vans!
Allie / Anything Alice

#17 / / Anna:

Sover du med extensions? :)

Svar: Eftersom att extensions är något annat än clipons, (extensions = inlemmade), så ja, jag sover med mina extensions :)
Allie / Anything Alice