/ Ordinary /

Min favorithundras.

 
Jag älskar hundar överlag. Några favoriter är Pitbull och Amstaff. (Som tur är har min pojkvän två pitbull som jag kan passa på att gosa med då och då). Min absoluta favoritras är dock fransk bulldog! Alltså jag finner inga ord. Jag blir verkligen helt galen om jag ser en liten söt fralla gå omkring ute på stan, jag kan inte sluta titta och blir helt till mig. Jag följer till och med massa frallor på Instagram, finns ju hundägare som lägger upp så himla söta videos. Det finns nog inget sötare än en liten korv med ihoptryckt ansikte och uppåtstående öron. Min dröm är att ha en egen när jag flyttar hemifrån! Helst ska den heta Frasse.

Finns det någon av er som har en liten frenchie så kommer jag gärna ca fem dagar i veckan och gosar med den. Hit me up! Nedan kommer några av mina favoritbilder, iiiiih.

#1 / / Annie.H:

Fransk bulldog, är absolut den sötaste hunden som finns!
Ska skaffa 2st sen i framtiden! :D

Svar: Ååååh ja absolut :D:D åh vad underbart!
Allie / Anything Alice

#2 / / Jennie studerar i Los Angeles:

Oh låter precis som jag! blir helt GALEN när jag ser en fralla ute och MÅSTE klappa och gosa med den! Dom har ngn slags makt?! så jävla genomfina är dom! verkligen drömras!

Svar: Haha åååh :') Ja men det är helt sjukt!!! Dom har verkligen någon sorts kraft eller makt.. GALET! <3<3
Allie / Anything Alice

#3 / / SUGARSIN:

megasöt vovve! :D själv så älskar jag mopsar!

#4 / / Moa:

Alltsååååå vaaaa jag älskar ju fransk bulldog meeedddd! varje gång jag ser en måste jag säga det till nån o visa hur otroligt söta de är men mina vänner/familj ba ... Meh...
HUR KAN MAN MOTSTÅ DESS SÖTHET, smälter!

Svar: ÅÅÅÅHÅ! Vi är lika ju hahaha är precis likadan, blir helt cp.. måste lugna mig så folk inte tror jag är helt tappad hahah!
Allie / Anything Alice

#5 / / Frida:

Min favoritras också, trodde jag var den enda som älskade dessa hundar! Finns verkligen ingen sötare hund<3 Såg senast en igår och det var en valp, ville nästan plocka med mig den hem ;(

Svar: Åååh vad underbart! :') Åhhh en frenchievalp.. avlider!!! Ja, visst vill man bara plocka upp den och bära med den hem <3<3 ÅH!
Allie / Anything Alice

#6 / / LORISSA LOVEBOMB:

Såååå fint. Mina favoriter är Korgi och Basset :D