/ Ordinary /

Marabou OREO.

 
Alltså jag såg på Instagram att någon hade köpt Marabou Oreo och blev helt CREEEJZY. Var inne på Netto igår utanför min skola och DÄR VAR DEN. För 15:- dessutom. Var tvungen att köpa en! Blev dock lite besviken, då det inte smakade oreo. Smakade vanlig Marabou Mjölkchoklad med lite krisp i, typ.. SYND. Men god ändå! Har någon av er testat den? Vad tyckte du isåfall?

DET ÄR FÖRÖVRIGT NUTELLA DAGEN IDAG. Hur underbar dag ens?!?! ÄT NUTELLA IDAG GOTT FOLK.
#1 / / Madeleine:

har jag sagt att jag är kär i din blogg?

Svar: Vad söt du är! <3
Allie / Anything Alice

#2 / / Emelie:

Fan, synd då att det är onsdag och inte fredag :(

Svar: Du får hålla dig till imorgon!!!
Allie / Anything Alice

#3 / / Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Åh fyfan vad gott! Måste jag testa!

Svar: JA GÖR DET!
Allie / Anything Alice

#4 / / Louise:

Eftersom jag inte tycker om oreos så tyckte jag om den, ingen choklad människa överlag dock :)