/ My style/shopping/outfits /

Look of today - Vans Tanktop.


Igårkväll hade jag lite skoj med en Vans t-shirt jag köpte för något år sedan. Den är i typ XXL och that's waaay too big. XL är max för mig! Så jag klippte det till ett linne istället. Inte för att man ser särskilt mycket på bilden, haha, men den är väldigt djupt urringad under armarna. Supersomrig egentligen!
 
Vet ni vad jag har gjort imorse? Jag spelade in en "Min morgonrutin" video! Skoj, va?! Någon som ser fram emot den? Jag ska försöka få upp den idag, men det krävs en del redigering.
 
#1 / / Johanna:

Verkar ha blivit jättesnyggt, kan du inte göra en video/ förklara i ett blogg inlägg eller med bilder hur du gjorde? :D

Svar: Det blev det faktiskt! :D Jo det kan jag absolut försöka göra!
Allie / Anything Alice

#2 / / Rebecca:

Verkar ha blivit jättesnyggt, kan du inte göra en video/ förklara i ett blogg inlägg eller med bilder hur du gjorde? :D

#3 / / Lisa:

du är så fin Alice! :) ❤️

Svar: tack finis! <3
Allie / Anything Alice

#4 / / Denise:

Snyggt! :)

Svar: Tackar! :D
Allie / Anything Alice

#5 / / Anonym:

Var är mössan ifrån som du har på bilden? :) För övrigt så är din stil och hela du awesome!

Svar: Den är från Carlings :D:D! MEN ÅH tack fina duuu <3
Allie / Anything Alice

#6 / / Frida:

Ser fram emot den videon :3 Kan du inte göra en video på hur ditt rum ser ut? Du kanske har gjort det tidigare? :D

Svar: Hihi nu är den uppe :D Jo det kan jag absolut, när jag målat om mitt rum som förhoppningsvis ska ske snart :D
Allie / Anything Alice

#7 / / Blubb Svensson:

Så fin!

Svar: Åhh tack <3
Allie / Anything Alice

#8 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Fin :)

Svar: Tack duuu!
Allie / Anything Alice