/ My style/shopping/outfits /

Look of today - Snapback.

Jag känner att jag fått in det som en bra rutin att ta "look of today" bilder nu. Hamnade ur den lite i slutet av året, men nu är det tillbaka. Woohooo! Idag har jag iallafall en mörkblå tall tee från SWEET, en grå tjocktröja av VANS, och en keps från OBEY. Till det ett par vanliga, svarta jeans och leopard-converse.
 
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

åååh, finaste du :D

Svar: tack finis!
Allie / Anything Alice

#2 / / madeleine:

snyggtt!

Svar: tackarrr :D
Allie / Anything Alice

#3 / / patrycja:

ska du gå på all time low i stockholm idag?

Svar: nej tyvärr :<
Allie / Anything Alice

#4 / / Sofie Hedman:

Du är så fin! :)
KRAM

Svar: Åh vad gullig du är, glad jag blir! TACK!
Allie / Anything Alice

#5 / / Julia - En träningsblogg. :

SÅ snygg du är.

Ha en bra kväll! Kram, FitnessbyJulia.

Svar: Åh vad glad jag blir :') tack SÅÅ mycket!
Allie / Anything Alice

#6 / / Ebba:

Gud vad snygg du var i platt hår och snapback bak o fram!

Svar: Åååh vad glad jag blir, ih :') tack finis!
Allie / Anything Alice

#7 / / Tommy:

bra att du har ett svenskt skate märke bra reklam för sverige och skateboards :)

#8 / / Alinde:

Nice style! :)

Svar: Tackar!
Allie / Anything Alice

#9 / / Em.:

har du någon instagram man kan följa dig på? :)

#10 / / Em.:

har du någon instagram man kan följa dig på? :)

Svar: Japp, elementize! :')
Allie / Anything Alice

#11 / / Emelie:

Snyggt :)

Svar: tackaaar!
Allie / Anything Alice