/ Ordinary /

LÄNGTAR TILL SÖNDAG!


ALLTSÅ DET FINNS INGA ORD FÖR HUR MYCKET JAG LÄNGTAR TILL SÖNDAG. Jag ska nämligen fixa nya extensions! Det är sjukt behövligt, då mitt nuvarande hår är stripigt och kort och tunt. Not nice! Så ska in med 150 nya, blonda slingor. Ska ha ljusbrunt hår (som jag har nu, ska visa bild imorgon) och blond ombre. Så på söndag ska detta fixas! Nilla hänger med och ska få ta kort och instagramma, hoho. 

Jag har en fin lov-vecka framför mig, så jag hoppas att det går fort. Nu är jag hos Nilla med Andreas och vi bara myser! Imorgon ska Jessica fota oss, och senare på kvällen ska jag ha filmkväll med Marie. På torsdag har jag ingenting speciellt planerat, men på fredag är det ju alla ♥- dag, så ska jag och Anton åka ner till Halmstad och bo på hotell över natten. Hur jävla underbart?! Ni skulle bara se hur söt han var igår när vi hade månadsdag, han hade köpt rosor och gubbchoklad till mig. Drömmmmiss. 


Bild när mitt löshår var helt nytt, fräscht och fint. MUUUUUMS. 
#1 / / Frida:

När får vi veta mer om gossen din då? ;)

Svar: Hehe jadu! ;)
Allie / Anything Alice

#2 / / LORISSA LOVEBOMB:

Men gud så mysigt med hotell :D Och det låter som att ditt hår kommer bli väldigt vackert.

Svar: JA verkligen! Hihi åh, ja jag hoppas det!
Allie / Anything Alice

#3 / / MATILDA:

så fin!

Svar: TACK!
Allie / Anything Alice

#4 / / Hanna :

Hahaha vad är gubbchoklad!?

Svar: HAHAHA, marabou apelsinkrokant!!! ÄKTA GUBBCHOKLAD!
Allie / Anything Alice