/ Cosmetics /

Dagens makeup-look.


GODMORGON GOSISAR! Eller ja, det kanske inte är morgon längre. Whateva! Jag tänkte lite snabbt visa min sminkning (inte för att man ser jättemycket...) innan jag ska dra mig mot Tess. Jag ska sätta in nya extensions som sagt! Som jag längtat. Pernilla skulle egentligen med, men hon svarar inte så jag får la dra själv. Får se om jag kan försöka få några bra bilder ändå! Innan jag drar ska jag slänga i mig lite pasta, hoho. Vi hörs sen!
 
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

Supersnygg ögonsminkning, du är duktig du :D

Svar: ÅH vad glad jag blir fina du, tack :D!
Allie / Anything Alice

#2 / / Julia - En träningsblogg. (VINN EN LÄNKNING):

Riktigt fin sminkning :D


Ha en bra Lördagskväll! Kram, FitnessbyJulia.

Svar: Åååh tack!!!
Allie / Anything Alice

#3 / / Jessica:

BILD PÅ HÅRET NU TACK! Alla andra håller med :3

Svar: DET KOMMER <3
Allie / Anything Alice