/ Music /

Dagens låt - Fjorredunk <3


Visste ni att jag har varit fjortis? Johooråå! Runt 2008-2009 förgyllde jag mig själv med denna stil. Jag hängde mycket med Alexandra och Marie som också hade denna stil. Haha, åh vilka minnen! Innan dess var jag ett sött litet emo med svartvit-randiga jeans med nitskärp hängades längst låren och kors under ögat. Hello Kitty plåster på armarna och hette "xRowsaKajal" på Kamrat. Hahaha, good times! Jag tänkte iallafall hedra denna fina tid i mitt liv med en låt som jag förknippar med dessa år. Blir alldeles lycklig i själen av gamla nostalgilåtar! :')

Som tur är ska jag faktiskt träffa Alexandra på fredag. Vi ska ha en myskväll/sleepover och bara ta det lugnt. Låter hur mysigt som helst enligt mig! Lär bli en del snack om vår fjortistid, haha.. Vill ni att jag ska leta upp lite gamla bilder? Kan inte låta bli att tycka att det är lite pinsamt, dock.. Äsch!!!
 
#1 / / sugarsin:

haha, har aldrig varit fjortis faktiskt.. men lite åt "emo"hållet :)

#2 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Bild på det! :)

#3 / / LORISSA LOVEBOMB:

Jag tycker inte fjortis är en stil. Jag tycker det snarare är personligheten då man tror att man är nåååågra snäpp coolare eller viktigare än man faktiskt är (och än andra). Så jag anser att jag var fjortis när jag var emo. Den du ^^