/ Cosmetics /

Baby Lips till Sverige!


Äntligen kommer Maybelline's Baby Lips till Sverige! Är du som jag och har suktat efter Baby Lips ett tag? Jag följer rätt många gurls på YouTube som lägger upp sminkvideos, och nästan alla pratar om Baby Lips. Jag har blivit sååå sugen på den, och nu fick jag reda på att dem ska börja säljas i Sverige vecka 17! WIEEE.
 
 
#1 / / Evelina:

Åhhh, har precis fått 4st. Tror de är bra!:D

Svar: WIE! vad skoj :D
Allie / Anything Alice

#2 / / Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Ååh vad glad jag blir! Har velat ha dom såååå länge!

Svar: Hur grymt som heeeelst :D:D
Allie / Anything Alice

#3 / / Emma Grann Fotografi:

Ja!! :)

Svar: :D:D!!!
Allie / Anything Alice

#4 / / Stina♥:

ååå vad bra!Är precis som du!Grymt fin blogg!Hur har du fått texten i ''3D''?:)

Svar: awww :D tack så mycket duuu! Jag fixar det i Photoshop, under "Layer" och sen Layer Style, "Bevol and emboss" tror jag det heter :D
Allie / Anything Alice

#5 / / En Skugga Av Rosor:

OMG JA!

Svar: HUR GRYMT SOM HELST!!!
Allie / Anything Alice

#6 / / Anna ⚡:

Äntligen! Har bara två stycken och vill ha fleeer!

Svar: Fuuuskigt! :D grymt att dem kommer till sverige då!
Allie / Anything Alice

#7 / / Hanna:

Om du inte kan vänta går dom att beställa på craycray.se :) Bara ett litet tips

Svar: Ja, jag har sett att dem finns där :D synd för priset där är väl typ 90 spänn kanske.. lite mycket för ett läppbalsam enligt mig!
Allie / Anything Alice

#8 / / Hanna:

Baby lips säljs redan på pink room i Göteborg.
Pink room ligger vid grönsaks torget.
Fin blogg du har!

Svar: Jasååå gör dom? :D Får kika in där då!!! Tack så mycket :D
Allie / Anything Alice

#9 / / Johana Duggin:

snygg header!½

Svar: Tack så mycket!
Allie / Anything Alice

#10 / / dite:

åh dom är så bra, har redan 2 stycken :D

Svar: Åh fuskigt!!! Jag är jättesugen på att testa dem faktiskt
Allie / Anything Alice

#11 / / Mayra:

Åhh så bra!! Då slipper jag betala runt 90 för ett enda.. Vet du vart dom kommer sälja? :)

Svar: Jaaa, grymt!!! :D:D Jag vet inte säkert, men jag antar Åhléns, Kicks och liknande affärer :D
Allie / Anything Alice

#12 / / Robex Lundgren:

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

#13 / / Daniella 🌙:

vad är för speciellt med dom? :3

Svar: Det är ett par läppbalsam som har färg i sig, luktar gott och återfuktar läpparna bra :'D
Allie / Anything Alice

#14 / / Marie Bergman:

Har aldrig hört talas om dem förut =)

Svar: Jaså? Det är ett par läppbalsam som har färg i sig, luktar gott och återfuktar läpparna bra :'D
Allie / Anything Alice

#15 / / Tommy:

är du skatare? :)

Svar: Jag cruisar longboard om det räknas som skateare haha :D
Allie / Anything Alice

#16 / / Marie Bergman:

Det låter ju perfekt =)

#17 / / Tommy:

ja det räknas nog :)

#18 / / Sofia:

så himla kul! :D