/ Cosmetics /

<3 MORROCANOIL <3


ALLTSÅ ÅH, vad jag gillar Morrocanoil. Jag fick ett test på oljan nån gång för ett tag sedan, men den är tyvärr slut. Så himla synd då jag verkligen älskar den! Jag funderar på att köpa mig en stor flaska, med tanke på hur bra den är för håret. Det blir oerhört lent, glansigt och mjukt. Dessutom luktar oljan sjukt gott! NOM. Går inte att förklara vad den luktar, men gott är det. Och i den lilla rutan ovanför ser ni vad denna oljan mer gör! HUR BRA?! Det är grymt med en olja som minskar just föningstiden tycker jag. Jag brukar inte föna mitt hår, men jag märker att håret torkare snabbare utan värme också, med denna oljan! Grymt för mig som alltid duschar håret sent på kvällarna. Vill helst inte lägga mig med blött hår då jag vaknar med världens största, vågigaste hår! Jag rekommenderar verkligen denna oljan, och den finns att köpa på olika hårsalonger, till exempel BellBox!
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

Den doftar ju så gott också :D