/ Ordinary /

Tokio Hotel <3

Är det någon läsare som har följt mig sen scratch och vet hur mycket jag avgudade Tokio Hotel fram tills jag var typ 15 år? Älskar dem fortfarande otroligt mycket, men eftersom att dem inte har släppt album sedan 2009 så har det varit svårt att fortsätta lyssna på deras musik. Självklart lyssnar jag ibland på äldre, nostalgiska fina låtar av dem och blir alldeles fylld med samma glädje och kärlek som förr! : ) Dem håller iallafall på och gör ett nytt album nu (på tiden...) och har släppt en liten "Short Studio Teaser" och jag blev alldeles glad. Så fint! Och Bill's nya bulldog Pumba som man får se i videon, jag avlider lite smått.

#1 / / Nadja:

Avled också lite smått här! Dock lite synd att man inte såg Georg och Gustav i videon då man inte har hört så mycket om dem :/ Det vill säga om jag inte har missat en massa saker. :o

Svar: Jaaa åhhh :'D Ja det är faktiskt synd.. :(
Allie / Anything Alice

#2 / / Nilla:

Ehehhehe så snygga.....!!!

Svar: VISST ÄR DEM!
Allie / Anything Alice