/ Ordinary /

Till Mallorca med Nilla!!!

 
VET NI VAD?!?!?! Jag och Nilla ska åka till Mallorca i sommar. Vi ska vara där i hela 2 veckor! Har inte nämnt något förrän nu, för har inte varit säkert att det skulle bli av. Men nu så! Vi har idag hyrt en stooor lägenhet (lika stor som mitt hus, WHAT). Det ligger 50 meter från stranden, och lika nära restauranger och supermarkets. Detta blir nog 5:e gången jag är på Mallorca, det är ett av mina favoritställen i världen. Förhoppningsvis hänger vi en del i Palma också, som är den stora staden där. Och åker till en massa fina stränder, finns väldigt många fina, till exempel Alcudia och Cala Mesquida. Vi ska bo i Cala Millor, som även det har en jättefin strand, som sagt, 50m från vår lägenhet. Är så hiiiimla taggad på detta nuuu! Inte varit i ett varmt land sedan 2011, hur jag har klarat mig vet jag inte...
 
Jag hinner bara vara hemma en dag från Bråvalla, och sedan drar vi iväg igen. Liiiiite stressigt kanske? Får packa innan Bråvalla också. Den 30:e juni på kvällen åker vi, och kommer hem igen den 13:e juli! 
 
#1 / / Rebecca:

Gud så sköönt!

Svar: JAAA!
Allie / Anything Alice

#2 / / madeleine:

va lika ni va i stilen :D

Svar: haha jaaaa faktiskt :D
Allie / Anything Alice

#3 / / Nilla:

WOHOOOO

Svar: WIEEEEE!!!!!!!!
Allie / Anything Alice

#4 / / Jennisbeauty :

Sååå sjukt nice! :D

Svar: JAAA :D:D:D
Allie / Anything Alice

#5 / / Jessica :

Åh babes :')

Svar: Hihi ja <3
Allie / Anything Alice

#6 / / Cookie:

åh vad kul :D

blir helt sugen på att åka utomlands med min bästi bästi haha

känner igen detta med att faktiskt ha stress när man kommer hem ifrån ett annat ställe

ett år var jag i polen jag hann komma hem och packa ur mina saker och då sms:a min förre detta polare att vi skulle åka till p&l samma dag så det var bara att packa igen haha. ^^

Svar: Jaaa :D:D:D ja förstår det, så underbart! haha men shit åååh vad galet stressigt!
Allie / Anything Alice

#7 / / Marre:

Wow, vad kostade allt för er??? :o

Svar: Flyg 2500:- och lägenheten 2000:- var! Vi delar med min familj med :D
Allie / Anything Alice