/ Ordinary /

Days until...

Det finns massvis med grejer jag längtar till just nu, faktiskt! Wieee. Har ni några grejer ni längtar till?

Om... 49 dagar tar jag ut min tandställning (!!!!). Det är nog detta jag längtar till allra mest just nu. Satte i den i september 2012, och har lidit sedan dess. NEJMEN. Ska bli galet skönt att få ut den. Ska försöka filma en video innan och efter. Lär väl gå runt och le hela den dagen, ehehe. 

Om... 85 dagar ÄR DET BRÅVALLA! wohoho. Var på Bråvalla förra året och det var ungefär det bästa på hela året. Nästan. Helt fantastiskt underbart, och slår vad om att det blir minst lika grymt :')

Om... 89 dagar drar jag till Mallorca med världens bästa Pernilla. Världsbaben! Vi ska vara där i 2 veckor och kommer schteka omkring.

Om... 222 dagar fyller jag 18 år!!!! Hahaha. Vilket skämt. Sämst.
 
 
Såhär fancy var jag på min födelsedag förra året, då jag blev 17. Haha, meningslös ålder juuu.
#1 / / melinda emilia ♥:

Åh vad skönt med mallorca! :D själv längtar jag till rock am ring festivalen som är om tvååå månader bara!

Svar: Jaaa, kommer vara superskönt med Mallorca, har inte varit utomlands i ett varmt land på typ 4 år :D ÅH VAD ROLIGT!!!
Allie / Anything Alice

#2 / / Nilla:

Alltså kommer dö så lycklig efter mitt liv med dig, haha <3333333333333333333333333

Svar: JAAAAAAA JAG MEEEEEED <3<3<3
Allie / Anything Alice

#3 / / Lilly:

Åh, jag saknar att vara 17....

Svar: Varför? :o
Allie / Anything Alice

#4 / / Caroline Johansson:

Åååå jag vill också till Bråvalla! men har ingen att gå med :(

#5 / / Lilly:

För jag var så kreativ då. :D <3

#6 / / Cookie:

om 52 dagar tar jag studenten!!! :DDDDDD

det är väll det jag längtar till just nu WOHO!!

Svar: Naaajs :D:D
Allie / Anything Alice