/ Ordinary /

Bråvalla-biljett köpt!


Är det någon av er som ska till Bråvalla i år? Jag har precis köpt min biljett och är SUPERERERTAGGAD. Var ju där förra året och det var en av de bästa grejerna på hela året, helt klart. Lovely! Supermånga bra band i år igen, faktiskt. Så det är naaays. Någon av er som ska diiiiiit? :' )
 
#1 / / Rebecca:

Jag ska dit! De kommer bli så jävla kul.

Svar: Vad rooooligt :D ja klart det kommer!
Allie / Anything Alice

#2 / / Johanna:

Jag ska dit! Var också där förra sommaren vilket var asgrymt så är jättetaggad!

Svar: GRYYYMT! :D Jaa, visst ägde det? WOHO
Allie / Anything Alice

#3 / / Cookie:

jag vill dit men mina föräldrar gifter sig när bråvalla är så jag missar det :C

#4 / / Caroline Johansson:

jag vill men ingen vill åka med mig :(

Svar: Vad synd ):
Allie / Anything Alice

#5 / / Anna ⚡:

Jag var där förra året men i år blir det nog inte! :(

Svar: Vad skoj :D Synd det!
Allie / Anything Alice