/ Cosmetics /

Skeleton-sminkad på zumban idag!

Med tanke på att det är Halloween idag så var det Halloween-tema på Zumban idag! Så jag och Nilla tog självklart tillfället i akt och sminkade oss till skelett. Första gången vi gjorde det så vi improviserade och testade oss fram. Jag blev rätt nöjd för att ha varit första gången jag testat det iallafall! Haha. Kan ni se mig och Nilla framför er stå och shakea loss med skelettansikten? Måste ha sett sjukt roligt ut iallafall!

 
#1 / / Maria Algotsson:

JÄVLAR vad fräckt det blev!
Asså du med ditt sminkintresse, aldrig funderat på att bli typ makeup-
artist? Iallafall vid sidan av typ :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir!!! :') iiih jo, jag har faktiskt tänkt bli makeupartist efter gymnasiet!
Allie / Anything Alice

#2 / / Cecilia | Hårdrockande feminist:

Häftigt! :)

Svar: Hihi tack! :)
Allie / Anything Alice

#3 / / amanda:

åh så bra det blev, riktigt fränt. kan du inte göra en video och visa hur du gjorde ? :D

Svar: HIHI TACK! :D jo det kan jag nog!
Allie / Anything Alice

#4 / / Josefin:

Coolt! ^^

Svar: hihi :D:D!
Allie / Anything Alice

#5 / / Mary:

awesome ! :)

Svar: YAAA :D
Allie / Anything Alice