/ Ordinary /

Fikar på Stureplan

Sitter just nu på Sandy's på Stureplan och dricker Snapple. Vi har kollat lite på Biblioteksgatan, bl.a Sephora som jag velat besöka hur länge som helst! Wiiii. Fick med mig lite därifrån, men jag tänkte som sagt visa all min shopping från Stockholm i en video! Det låter väl bra? ♥ Vi ska snart dra oss mot bilen och bege oss tillbaka till Göteborg.


 
 
#1 / / Pimpiina:

Fin blogg du har!

Använder du photoshop till alla dina texter "rubriker" och som du gjort din header med? :)

Svar: Tack så mycket!! :DJapp, jag använder enbart Photoshop till allt :D
Allie / Anything Alice

#2 / / Anonym:

Hej! Här är min nya bloggadress(Alexics var min förra)
Kram!

Svar: Tacktack! :D
Allie / Anything Alice

#3 / / Jessy:

Åh gud va gott det där ser ut!
Fin blogg du har med förestn. :)

Svar: Verkligen asgott! :')Tack så jättemycket!
Allie / Anything Alice