/ Ordinary /

My beuaty vanity

 
 
 
JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD! Den här spegeln ni ser på bilden har jag väntat sedan den 11e juni (yup, I totally remember). 10 veckor senare får jag den (var himla arg). Och vet ni vad? Den var sönder också!!!! Yay. Not. Och nu har jag ääääntligen fått hem en jättefin (och fungerande) spegel. Så glad är jag! Och om man ska ta bilder ska man verkligen ta det i mitt rum hädanefter för att ljuset är helt fantastiskt. Glad är jag! Mitt rum är nästan helt klart, det enda som är kvar är tapetsering (och ta bort den hemska väven..) + få in en tv. WIE.
 
 
 
#1 / / Twiggy Lundberg:

Nice, vart har du köpt spegeln? :)

Svar: http://sminkspegel.se! :)
Allie / Anything Alice

#2 / / Jessica:

Fin blogg ! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Allie / Anything Alice

#3 / / johan:

Åh nu kan du sitta där och låtsas vara någon celeb som fixar sig inför något gig, eller ah, det skulle iallafall jag göra om jag vore du! :)

Svar: Hahaha jaaaa men precis!
Allie / Anything Alice

#4 / / Nilla:

Så himla fint!

Svar: taaaack nillis <3
Allie / Anything Alice

#5 / / Anonym:

Fan vad najce alice

#6 / / Nora:

VAR har du köpt den plastbehållaren?! Där du har smink i alltså

Svar: På Ikea! :D
Allie / Anything Alice