/ Cosmetics /

Make up wanties

Finns så sjukt mycket jag vill ha nu! Tog inte ens med allt smink på bilden som jag vill ha just nu... Vill dessutom ha nya kläder, nya fräscha tishor/linnen nu till sommaren! Och ett par nya shorts. Men just nu ligger tyvärr festival/konsert-biljett först på listan. Detta får ligga på andra plats... Finns det något speciellt du vill ha just nu?
#1 / / Patricia:

Vi väntar hela tiden på frågestunden :c

Svar: Haha jaaa!! :'((( JAG SUGER. I veckan!
Allie / Anything Alice

#2 / / Julia.:

Min dator. Men den är sönder. Och alla mina bilder är säkert borta.

Vet inte om den går att fixa heller.. Sitter vid mammas dator just nu.

Svar: Åhhh, usch då! ): Hoppas det löser sig!
Allie / Anything Alice

#3 / / FEENIA:

Pengar... Finns typ hundra grejer jag vill ha/behöver ):

Svar: Ja, pengar skulle suttit fint just nu!!
Allie / Anything Alice

#4 / / Amina:

Epa-traktor som startar xD

Svar: Haha, åh! Hoppas det löser sig :D
Allie / Anything Alice