/ My style/shopping/outfits / Ordinary /

Perhaps the greatest reason of all.

© Alice Nilsson
Såhär ser jag ut idag! Ska snart gå och käka något, vet dock inte vad..
 
Godermorgon! Jag kom på att jag inte ens har berättat för er hur det är på Munkebäcksgymnasiet. Sen sekunden jag satte min fot därinne i måndags kände jag mig genast bättre. Jag fick "den där känslan" som jag absolut inte fick på ITG. Där fick jag ångest av att bara gå av vid hållsplatsen. Men redan efter första dagen kändes allting bättre, och jag trivs jättebra. Hittade två tjejer redan första dagen som jag hänger med i skolan, och börjat prata med flera andra. Klassen är riktigt skön! Där kommer jag trivas perfekt. Jag är jätteglad att jag bytte, och inte var en sån fegis och bara väntade på att det skulle kännas bättre. Det är bättre att agera, istället för att vänta. Anyways - idag gick jag inte till skolan, för att jag mådde inte så bra när jag vaknade. Är lite bättre nu, så senare idag ska jag träffa min pojkvän. Blir gos! 
 
Igår var jag i stan med Lisa, Jonis och Niclas. Vi fikade på Espresso House (jag drack vatten, åh vad exklusivt!) och skojade om frallor på Hemköp, hoho. Efter ett tag lämnade jag dom och träffade Linda istället, vi (jag mest..) dreglade över smink och luktade på parfymer. Och när vi kom hem pillade vi massor på hennes MacBook. Jag vill också få Macen från skolan nu, grr.. Kommer förmodligen på måndag sa de! Längtar. Och just det, mina Vans som jag köpte i somras (cirkus 2 månader sen) har redan gått sönder, sulan är helt av, så vi har reklamerat de, så idag ska jag få ett par nya. Wooo, jag som var redo att pröjsa 700 extra, yes.
#1 / / Pennsi:

Snyggt hår! :D

Svar: Åh, tack!!
Alice Nilsson