/ Ordinary /

Helt överlycklig

Nu känner jag att jag är helt goddamn överlycklig, på grund av min söta vän Amanda! Jag vann ett iphoneskal på hennes blogg, helt..... jag dör typ. Jag vinner aldrig något, så sitter här med världens största flin alltså. Tacktacktack! ♥
Jag har fram tills söndag på mig att välja skal, så nu skulle jag vara oändligt tacksam om ni alla kunde lämna en kommentar om vilket skal du tycker är finast! ♥
#1 / / DANIELLA - photography & design:

jag tycker att antingen det svarta, vita eller rosa var finast :)

#2 / / 3mma:

Den mörkblåa eller den svarta ^^ Fast det är bara vad jag tycker men de var snyggast! :D

#3 / / Lizzie:

Den ljusblå eller svarta, den ljusblå syns bra men svart är snyggt och passar till allt!



Hoppas det var till hjälp!



Kram!

#4 / / sandy:

Gillar det vit/silvriga, står ut i mängden men är inte "too much":)

#5 / / sandy:

Ingen fara, så lite så:)

#6 / / Anonym:

Rosa eller mörkblå!

#7 / / Linda:

Ljusblå

#8 / / sally:

Tack kära tjejsomjagtrorheteralice! :D



Jag skulle nog tagit 2 eller 4.... Fast 1,3 och 5 är ju också snygga... Hoppas att jag var till hjälp xD

#9 / / josefin:

Sv:Jag tycker ljusblåa skalet:)

Tack, du med:) Kram<3

#10 / / Felicia♥:

sv: hej!

jag tycker du borde ta typ det svarta, rosa eller vita. men alla va fina, hehe. det beror ju på vad du gillar för färger (a)

tack, du med! kram