/ Ordinary /

Thursdaaay.

HALLÅDÄR FINISAR. Jag såg att det var många som undrade om jag kunde länka till ögonskuggspaletten jag visade i förra inlägget, och häääär är länken. Hoppas den funkar! Jag testade iallafall paletten idag, och den var hur grym som helst. Blev ett jättefint resultat! Gjorde en rödbrun sotning. :) Jag fick lite kommentarer om en tutorial där jag använder denna paletten, och sjävklart kan jag fixa det. Ska se när jag får lite tid över.

Iallafall, imorse var jag på arbetsintervju på Coop och det gick svinbra. Ska göra ett test från dem på nätet, men det verkar väldigt positivt iallafall. Glad tjeeeej! Senare idag ska jag sola med Lisa, och sen bara ta det lugnt.
 
#1 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Hoppas du får jobbet :)

Svar: Åh, tack finis! Gick jättebra faktiskt :D
Allie / Anything Alice