/ Ordinary /

JAG FLYTTAR MIN BLOGG!!!!!

Jag har nu efter många om och men beslutat för att flytta min blogg till Nattstad. Jag har bloggat på blogg.se så länge jag kan minnas, ungefär sedan 2008, och visst känns det konstigt att byta nu, men jag känner att det kan bli riktigt kul! : ) Denna bloggen kommer ju självklart att finnas kvar om jag blir sugen på blogg.se, men nu ska jag faktiskt testa på Nattstad ett tag. Har inte haft så mycket bloggsug det senaste, men jag tror absolut att det kan ändras nu i och med bloggflytten. Är lättare att mobilblogga från Nattstads app osv!

Ni som följer mig på Bloglovin behöver inte göra någonting, utan jag håller på att fixa så att ni följare bara flyttas över till den nya bloggen, att ni får alla uppdateringar om nya inlägg från den nya. Så bara håll ut! Jag ska även inom kort fixa så att man bara kan skriva "anythingalice.se" istället för "nattstad.se/anythingalice". 

Jag hoppas verkligen att ni följer med mig på den andra bloggen, vill ju inte missa några av er finisar! : )

Klicka HÄÄÄÄÄR eller på bilden nedan för att checka in min nya blogg: