/ My style/shopping/outfits /

Look of today


Jag kom precis hem från skolan och ligger och tar det lugnt i sängen. Jag har varit så hiiiimla trött det senaste, det är inte okej! Vill hitta på massor saker ju. Om 1,5 timme kommer min lillasyster hit och jag ska lära henne grunderna på gitarr, hihi. Vet inte vad jag ska hitta på mer idag faktiskt, blir nog mest att vara hemma.
 
#1 / / Anonym:

Såååp vacker:D

Svar: Taaack så mycket!
Allie / Anything Alice

#2 / / Alexandra:

Ser sjukt snyggt och så äkta ut :o

följer även din blogg varje dag ^^

Svar: Hihi tack så jättemycket, jag är så himla nöjd verkligen :D OCH ÅH, vad kul!
Allie / Anything Alice

#3 / / Sibba:

Fan vad snyggt det blev i dom färgerna! :)

Svar: Taaaack! :D
Allie / Anything Alice

#4 / / johan:

så höstigt, och ännu bättre: SÅ SNYGGT!

Svar: JA hela jag är höst nu, hahaha! :D TAAACK JOHAN!
Allie / Anything Alice

#5 / / Sam ★:

Vad fint håret blev! :3

Svar: Hihi tack så hemskt mycket!
Allie / Anything Alice

#6 / / Jessica:

Höstphotoshoot snart jaaaaa

Svar: Låter som en feeeet idé alltså!
Allie / Anything Alice

#7 / / elin:

måste ba säga att du är himla fin! :D

Svar: Åh, tack! <3
Allie / Anything Alice

#8 / / Lilly:

Jag tror jag har kärat ner mig i ditt hår lite. :3

Svar: Hihi aw, :')
Allie / Anything Alice