/ Alice tipsar / Cosmetics /

Sminktips; Primer Potion.

 
Min bästa vän på mitt sminkbord är Urban Decay's Primer Potion, utan tvekan! Jag har testat så många olika primers, men med tanke på att jag har så oljiga ögonlock så lägger ögonskuggan sig i veck på typ 10 minuter utan denna primern. Den är såååååå galet bra! Jag köper mina i London, men du kan även beställa den för 156 kronor HÄRIFRÅN. Det är dessutom fraktfritt från den hemsidan, superbra!
#1 / / Maria Algotsson:

Skriv gärna fler sminktips som det här, asbra!!

Svar: Absolut!!! :D
Allie / Anything Alice

#2 / / Demonia - Alternativ Blogg:

Har den också , den är riktigt bra! Men tycker att den från Lumene också funkar rätt så bra ifall man vill slippa att beställa från Internet :)

Svar: Jaaa! :D Den funkade inte för mig iallafall, sjukt tråkigt :( Har typ fööööör oljiga ögonlock eller något haha..
Allie / Anything Alice

#3 / / Josefine :

Funkar den som primer i övriga ansiktet också? Annars, har du tips på någon bra? :)

Svar: Nej, tyvärr inte! ): Jag har testat Smashbox Photo Finish, är dock inte särskilt nöjd med tanke på att jag har så oljig hy i resten av ansiktet också.. jag får leta upp någon bra!
Allie / Anything Alice