/ Ordinary /

Hitta mig på olika internetsidor!

 
Jag tänkte samla alla mina "uppgifter" om vad jag heter på olika internetsidor i ett enda inlägg, superbra va?!
 
Facebook Page - KLICKA HÄR!
Instagram - Elementized
Youtube - jackbarakitty/Alice Nilsson
Emocore - Cornucopia
Kik - alicejohanna

Jag kom på ännu en superbra grej! Jag tänkte alldeles snart, om ett par dagar, stänga min frågestund. Men tills dess kan ni skriva frågor till min kik (alicejohanna) om ni tycker att det är lättare/roligare! Blir förresten alltid superduper-glad när jag får meddelanden på kik där läsare skriver hur mycket dom tycker om min blogg! Obeskrivlig lycka :' ) Så kom igen nu och fråga vad ni vill antingen i frågestund-inlägget som finns länkat i menyn ditåt <---- eller på min kik!
 
 
#1 / / + Mayia:

Din blogg är såå himla fin! Älskar din header :D

Svar: Tack så sjuuukt mycket!! :D
Allie / Anything Alice

#2 / / Anonym:

Följ min bloggkompis på intagram! @beattriicee