/ Ordinary /

Gissa vad jag gör & få en länk!

 
Nu håller jag på med mitt hår igen, hehehe. Så himla spontant! Vad tror ni att jag gör? Den som gissar rätt får en länk!


Det var supermånga som svarade rätt på vad jag gjorde! Jag gjorde dreads av syntethår hehehe! Skulle dock inte ha hela håret, utan bara några få för att "volyma" upp håret. De blev dock, tyvärr upptvinnade när jag senare duschade, så var tvungen att ta ur dem.. jag och Lisa ska försöka igen nästa vecka! Men, jag valde tjejen som kommenterade "dreads" först, läääääänk!
#1 / / Sara:

du lagar dreads ? :D

#2 / / aberg.blogg.se:

du färgar det? :)

#3 / / cookie:

ser ut lite som du ska göra dread? eller ngt i den stilen ^^

#4 / / Marina:

Jag har ingen blogg men de ser ut som du gör dreads

#5 / / ISOLA:

Ser ut att göra dreads av kanekelon? :)

#6 / / Nellie:

Ser ut som du gör dreads haha ;o

#7 / / Patrycja:

Du bleker det nu, och sen ska du färga det rött! :D

#8 / / Elin!!:

du gör ju dreads! åh du hade varit så fin i det!! <3

#9 / / Elsa von Raring:

jag tror att du gör dreads! :D

#10 / / Angelina:

färgar håret rött mayb? :P
De flesta har gissat på dreads, så jag tänkte bryta isen

#11 / / Peccie och maja :

är ni knäppa eller, hon gör syntet dreads end of story!

#12 / / Elin:

Ser ut som du gör dreads ju! :))

#13 / / Rebecka:

Byter ut slitet löshår mot nytt? :)

#14 / / Ping Lowhngren:

dreads kanske?^^
Btw super najs blogg du har ;)

#15 / / Maja:

Dreads :3?

#16 / / Lina:

Du gör dreada utav kanekalon hår. Antagligen syntetsdreads :)

#17 / / Julia - Fotograf i Skåne.:

Det ser ut som om du gör egna dreads. I och med att det ser ut som det är tuperat å att du sedan ska börja.
Kram!

#18 / / Caisa-fmds:

Dreads?:o Kram Caisa

#19 / / MOA ~ brunetten i homs:

Var gärna med och tävla om en länkning i våran blogg, du har tills på torsdag på dig att anmäla dig till tävlingen. Lycka till och ha en bra söndag! :)

http://homs.blogg.se/