/ Ordinary /

Do what we want to.

Jag hoppas att allihopa hade en fin midsommar igår, för det hade iallafall jag. Vaknade runt 10-tiden hemma hos Hanna, fixade oss, iväg till Landvetter där vi skulle spendera midsommarafton med Hanna och hennes familj + vänner. Vi åt god mat, dansade runt midsommarstången, gick tipspromenad, åt ännu mer, sjöng, åt ännu mer, kollade på film, och åt meeeer. En riktigt fin midsommarafton tycker jag alltså! Hanna skulle ta med sin kamera, men självklart upptäcker man ju efter halva vägen att man glömt minneskortet, vet inte hur många gånger jag åkt på den alltså, haha.. Men det gör ingenting. Vid tio-tiden åkte vi (Jag, Adam och Hanna) hem och åt chips och kollade på American Pie. Jag missade dock hela (WTF) när jag duschade.. Vi kollade på Grave Encounters istället, vilket var något av det absolut läskigaste jag nånsin varit med om. Iallafall just då, haha.

Idag fyller världens finaste pojkvän 17 år, så jag och några fler ska hem till honom samt sova där. Då ska jag ta med mig min kamera! Så det blir förhoppningsvis bilder därifrån.. 
 


Jag har blivit otroligt dålig på att blogga, det vet jag, och jag vet att jag förlorat besökare, men det finns det ju inte egentligen mycket att göra åt nu. Besöks-sjunkningen kan ju också bero på att det är sommar, och jag menar, vem vill sitta inne vid en dator då? Inte jag iallafall.. möjligtvis på kvällarna. Men jag tröttnade iallafall lite på bloggandet, men nu när jag sitter här och skriver känner jag att det börjar komma tillbaka, woohoo. Så ja, förhoppningsvis kommer jag att bättra mig på att blogga, så stay tuned!
 
 
#1 / / cha cha:

tjo bre hörde att du hade en förjevla bra midsommar. xoxox

#2 / / martina:

Hej!
Jag brukar göra intervjuer med andra bloggare/bloggerskor som jag sedan publicerar i min blogg.
Jag har checkat in din blogg ett tag nu och tycker att den är intressant och att det skulle vara kul att få göra en intervju med dig som mina läsare kan få ta del av.
Om du tycker att detta låter som en bra idé så är det bara för dig att höra av dig till mig via mail så ska jag skicka över några frågor till dig, har du några funderingar eller frågor kring detta så är det bara att fråga mig så ska jag berätta allt du behöver veta! :)

Hälsningar
Martina Olsson - http://martinaolsson.myshowroom.se