/ My style/shopping/outfits / New in: /

New in: NIKE AIR MAX.

Wieeeee, jag har fått ett par skor. Ett par Nike Air Max! Världens snällaste mamma har jag. Det är nämligen så att jag ska börja jobba på Coop, och då skulle jag få ett par sköna "tränings"skor inför detta. Så det blev ett par Nike Air Max, superbra, för dessa kan jag ha även till vardags. Älskar färgerna som är på, blå, vit & rosa. Åh :')
 
air max / nike / nike air max / street / streetstyle
#1 / / Anonym:

snygga!

Svar: Tackar:D:D
Allie / Anything Alice

#2 / / nejja:

fett härliga! känns ju som att gå på moln O_O

Svar: Verkligen! :'D
Allie / Anything Alice

#3 / / Amal:

Sååå himla snygga

Svar: Taaack :D:D:D
Allie / Anything Alice

#4 / / Lillis:

Gud va snygga!!! :3

Svar: Taaack :D:D
Allie / Anything Alice

#5 / / VERONICA - modeblogg:

Vilka skönheter! Så otroligt snygga skor, och denna modell och denna färg är sååå läcker :) Gud så bra köp, de kommer användas! Kramkram

Svar: Haha jaaaa verkligen :D TACK! KRAAAM
Allie / Anything Alice

#6 / / Josefin:

Riktigt snygga skor! :)

Svar: Jaaa, tack :D!
Allie / Anything Alice

#7 / / liz:

var har dessa skönheter handlats någonstans? :3

Svar: På Stadium Plus i sisjön! :')
Allie / Anything Alice