/ Ordinary /

Mysfrukost hos Lisa.

Inatt har jag sovit hemma hos Lisa, och vi gjorde världens mysigaste frukost. Smoothie med rostade surdegsmackor med sylt och ost. Innan det bakade vi Chocolate Chip Cookies, som blev helt stört goda. NOMNOM. Lisa bor ute på landet, så vi vaknade till fågelkvitter. Hur mysigt som helst :')

Nu ska vi snart fixa oss och dra oss in mot Göteborg. Jag ska hem och fixa lite innan jag ska träffa Anton och senare ikväll åka till Landvetter och träffa min syster som varit i Asien och backpackat i två(!!!) månader. Har saknat henne himla mycket, så ska bli superkul att ses igen.

#1 / / Anonym:

Har du kvar receptet till kakorna? :)

Svar: Ja det har jag, ska jag posta det? :d
Allie / Anything Alice

#2 / / Julia Müller-Sandvik:

det verkar ju bara helt enkelt helmysigt!!

#3 / / Hannah:

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen också! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Är du intresserad av bloggtävlingar? Kika då in på min blogg i mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling" som jag skrivit tidigare idag! ;)

#4 / / Annster:

Så gott :)

Svar: verkligen :D
Allie / Anything Alice

#5 / / leonor broberg:

gott
mysigt

Svar: ja :D
Allie / Anything Alice

#6 / / Sandra Michaela :

Åh, ser så yum ut!

Svar: det var riktigt nom :D
Allie / Anything Alice

#7 / / PINKPIERCINGS.se:

Va gott det där ser ut! :D

Svar: Det vaaaar det :D
Allie / Anything Alice

#8 / / Ida och Amanda:

Mysigt!♡

Svar: Verkligen!:D
Allie / Anything Alice

#9 / / Anna Johansson:

Åh vad gott det ser ut :D förresten, du är sjuuukt fin!

Svar: det var det :D men åååh tack så jättemycket finis!
Allie / Anything Alice