/ My style/shopping/outfits /

LEDIG DAAAG.

GÖTTMOS, LEDIG DAG. Vi ska ha utvecklingssamtals-dagar idag och imorgon, vilket betyder att vi övriga är lediga. Jag ska ha mitt samtal idag vid 17, so before and after that I'm free. Jag chillar omkring i världens bästa chillpants från H&M som jag beställde för någon vecka sedan, och världens goströja från Cubus (som egentligen är Lindas, ehehe), och så lite småflätor i håret till det. GREJT. Ser brutal ut på bild numero dos, mhm.

Efter utvecklingssamtalet ska jag hem till min Antonnnn, ska sova där & imorgon ska vi dricka Snapple. Nom.
 
#1 / / Moa:

åh vill också vara ledig :( bästa mysoutfit!

Svar: helt supergrymt är det!!! JA!
Allie / Anything Alice

#2 / / Julia Müller-Sandvik:

Men gud så skönt, att ha en hel dag att vila!

Svar: Haha jaaa verkligen!
Allie / Anything Alice

#3 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Snygg :)

Svar: tack duu!
Allie / Anything Alice

#4 / / Lilly:

Snygging!!

Svar: Tackarrr!
Allie / Anything Alice

#5 / / Frida:

Du ser så fab ut :D
Har en fråga hehe hur är det mellan dig och Fredde?

Svar: Awww tackar :D Jodå alltså vi är helt neutrala typ, haha, vänner typ fast vi umgås inte :)
Allie / Anything Alice