/ My style/shopping/outfits /

Klickat hem:

Jag och mammsen kikade lite på H&Ms hemsida då jag hittade en superfin klänning i stan igår. Ville ha den i svart, men den fanns inte i min storlek.. such a shame. Men jag hittade den i rätt storlek på hemsidan! + att jag hittade ett par haremsbyxor i leopard som jag letat efter hur länge som helst nu. Dem är slut överallt i butikerna! Men nu fick jag en hemklickad från nätet iallafall. Så om ni letat efter dom populära, SJUKT SKÖNA, haremsbyxorna i leopard från H&M så finns dem nu i lager att beställa från hemsidan. 
 
 
#1 / / Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil:

Sjukt snygga!

Svar: Jaaa! :'D
Allie / Anything Alice

#2 / / Julia Abrahamsson:

länk till byxorna? :)

Svar: http://www.hm.com/se/product/12888?article=12888-E :')))
Allie / Anything Alice

#3 / / LORISSA LOVEBOMB:

KLänningen var ju jättefin :D

Svar: Jaaaa! Visst är den :')
Allie / Anything Alice