/ Ordinary /

Söndagsångest.

Och så var söndag här igen, och även den sista dagen på mitt lov. Alltid lika ångestburen dag, haha! Jag börjar skolan rätt tidigt imorgon, 08:30, men slutar ändå hyfsat tidigt. Det är även pasta i bamba, så det är inte alltför hemskt. (Jo, det är det.) Igår drog jag en spontantripp till Emma vid 12-tiden. Vi hade nattpicnic med Peanutbutter Jelly mackor och te på hennes golv. Sedan somnade vi ca 5 minuter in i filmen. Mys! Resten av min söndag ska jag endast spendera i min säng, med elementet på högsta grad, är så himla frusen..
 

Jag älskar att titta på den här bilden på mig och Mathilda från i somras och drömma mig 3 månader framåt, då sommaren är här.. JAG ORKAR INTE VÄNTA!!! Kan inte sommaren bara vara här nu, please?
#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

åååh jag vill också ha sommar, jag längtar så det gör ooont i kroppen!

Svar: JAAA jag med!!! åååhå
Allie / Anything Alice