/ Ordinary /

Myskväll imorgon!

Imorgon är min mamma i London, min låtsaspappa jobbar & min lillebror sover hemma hos mormor. Vilket lämnar mig helt ensam hemma! Så kan jag inte sova, så jag drar hit Nilla imorgon kväll. Vi ska laga mat (pasta, duuuh what else?) och mysa. Kanske kommer det upp en videoblogg? Kanske har vi en grym plan om en videoblogg? Vi får se imorgon!
 
Ska även hinna sola (iiiih) med Lisa imorgon! Jag har börjat sola solarium lite nu, för att jag är så blek så att inte ens den ljusaste foundationen passar mig just nu.. Så jag ska bara få mig lite färg, absolut inte för mycket så det ser trashy ut, no no. Tycker att det är fint att vara brun när man har brun/blondt hår också :')
 
Jag älskar denna höstiga bilden på mig och Nilla som Oskar fotade. Photoshoot snart igen tycker jag!

#1 / / LORISSA LOVEBOMB:

Jag är så blek också, haha, det är tragiskt.

Jag följer båda era bloggar, så det skulle vara kul om ni gjorde en film :D

Svar: Haha aw! :') jag tycker dock att det är fint att vara blek också!
ÅH vad skoj, absolut!
Allie / Anything Alice