/ Cosmetics /

Here we go again...

 
Japp. Jag håller på med det igen. Mitt hår, alltså! Jag blir ju aldrig nöjd, hahaha. Trivdes inte i det lila håret denna gången.. himla tråkigt. JAJA. Jag har precis blekt mitt hår så det är lite alla möjliga färger. Ljusorange, ljusturkos, gult, lite blondt. En vandrande pastell-regnbåge haha! Jag ska låta mitt hår torka, sen ska färgen i. Hoppas att jag blir nöjd & trivs i denna färgen iallafall. Lär dock tröttna rätt fort, ehhehe.

 
 
#1 / / Cecilia | Tatuerad & piercad feminist:

Jag känner igen det där med att inte trivas så länge i samma färg. Därför klippte jag håret (ska klippa det ännu kortare) och köpte peruker i olika färger.

Svar: HAHA visst är det jobbigt... åh vilken bra idé!!!
Allie / Anything Alice

#2 / / Madeleine:

söta duu

Svar: Hihi tack!
Allie / Anything Alice

#3 / / Emelie:

Gifen <3 Gah, du är så snygg :D

Svar: Haha åååh tack! :D:D
Allie / Anything Alice